12/03/2015

3 easy DIY ideas

Long time, no post. Lähipäevil üritame selle vea parandada, sest materjali mida teiega jagada on tegelikult küll ja veel (sealhulgas 2 retsepti).

Marek teab minu meisterdamise kirest juba ammu, aga meie blogi lugejate jaoks võib see ehk mõningase üllatusena tulla. Kuigi ma olen lähedaste sõnul (ja ka enda arvates) paljuski isa moodi, võlgnen ma oma loova poole kindlasti emale. Ema on olnud sisekujundajaks meie kahele Nõmme kodule (sattudes mõlemaga oma innovaatilisuse poolest isegi ajakirjadesse), mööblirestauraator ning rõivadisainer. Tugitooli restaureerimisega lõpetab, välisauna disainimisega alustab...
Mida vanemaks ma saan, seda rohkem olen hakanud hindama seda tunnet mis tekib oma kätega millegi valmistamisest.

Vaja läheb ainult kääre ja kahte erinevat värvi sädelevat teipi, et kaunistada vaase, seinu, kappe või isegi märkmikke. Valetan, viimase puhul läks ka valget markerit vaja. 
Kiire, lihtne ja odav viis vanast uus teha.

So who is going to get crafty with me?







No comments:

Post a Comment